[756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [276-257] [256-237] [236-217] [216-197] [196-177] [176-157] [156-137] [136-117] [116-97] [96-77] [76-57] [56-37] [36-17] [16-1]
Értelemmel teremtett Ember vagy legyártott rabszolga?
Melyik a Te teremtéstörténeted?
Két Teremtéstörténet van a Bibliában. Ott, mindjárt a legelején.
Az egyikben Isten a szabad, önálló embert teremti meg, aki attól kezdve a maga ura.
A második történetben pedig „Isten Úr”, tehát egy magát „Istennek nevező úr” gyárt magának egy kis játékszert, rabszolgát, akivel kísérletezni kezd, értelmetlen tilalmakkal tesztelgeti, és amikor nem tetszik neki a működése, eldobja.
Két, különböző típusú ember él ma is a Földön. A „gyártott ember” programozottan, gondolkodás nélkül él most is, félve és engedelmeskedve, vagy lázadozva rendetlenkedve, robotolva a megélhetésért vagy ész nélkül pusztítva a környezetét.
És közben a szabad ember majdnem elveszett. Mert elaludt, elkábult, beállt a sorba a rabszolgák közé. És majdnem elvesztette az egész bolygót, ami pedig eredetileg az övé volt.
De még felébredhet. Még feltámadhat.
A teljes szöveg itt olvasható:
|
Máshogy történt Éva teremtése?
Egy „hamis” Michelangelo-freskó a Sixtus-kápolna közepén
Michelangelo monumentális freskósora a Sixtus-kápolnában a világ egyik legismertebb alkotása. Ötszáz éve csodáljuk a képeket, és nem látjuk meg a bennük levő valódi üzenetet.
Pedig a megfestett jelenetek nem egyeznek az elfogadott, kánonban rögzített magyarázatokkal.
Nincs bennük elrejtett titok, minden mondanivaló ott ragyog jól láthatóan, gondolkodásra késztetve a nézőket. Feltéve, ha mernénk látni a saját szemünkkel, és tennénk egy kis erőfeszítést a másként gondolkodásra.
Azt hisszük, hogy pontosan tudjuk, mit látunk odafent, pedig csak vakon bámuljuk a belénk hipnotizált magyarázatot. Próbáljuk meg most új szemmel nézni a képeket!
...........................................................
A bűnbeesés és a kiűzetés a Paradicsomból című képen azonnal szembeötlik a probléma: Ádám saját maga nyúl a gyümölcsért!
Nem Éva csábítja bűnre, nem a Nő a bűnbeesés okozója. Mindketten saját akarattal, saját döntéssel vesznek a Tudás fájáról.
Sőt, Ádám jóval aktívabb cselekvő.
Ez viszont ellentmond az egész bibliai történetsornak.
Ez egy eretnek, lázadó gondolat képi megjelenítése. Hogyan lehet, hogy ezt senki nem merte meglátni, szóvá tenni azóta sem?
Ennyire vakok vagyunk??
Nézzünk hát, és lássunk…
...................................................................
A cikk itt olvasható:
http://michelangelotitok.blogspot.hu/2015/12/hazugsag-eva-teremtese-egy-hamis.html
|
Ötszáz éve vakok vagyunk?
Mit festett valójában Michelangelo a Sixtus-kápolna mennyezetére?
Ötszáz éve bámuljuk a Sixtus-kápolna mennyezetét, és nem látjuk, mi van ott valójában.
Nem bibliai illusztrációk, hanem Michelangelo kőkemény valláskritikája ragyog odafent, a pápák és az emberek pedig vakon sétálgatnak alatta.
Nem kell hozzá kódfejtés, nem kell elvont, spirituális nézőpont, csak tiszta szem és realitás, hogy meglássuk a valóságot.
A cikk itt olvasható: http://michelangelotitok.blogspot.hu/2015/12/otszaz-eve-vakok-vagyunk-mit-festett.html
|
http://www.elet-arca.blogger.hu/
Érdemes elolvasni:)
|
|
Bali Nóra: A MICHELANGELO-TITOK
http://michelangelotitok.blogspot.hu/
A Michelangelo-titok története befejeződött a blogon, most már az elejétől végig olvasható.
Az ötszáz éves kódot ma már bárki szabadon megláthatja, és lefordíthatja önmaga számára. És akkor elkezdődhet az Új Élet...
Ha képes vagy látni azt, ami valójában VAN,
akkor tudsz az lenni, aki valójában VAGY.
Egy rövid összefoglaló:
Ez a történet arról szól, hogy a reneszánsz idején Firenze környékére megérkezett egy nagy szellemi csoport, köztük Leonardo, Michelangelo és Raffaello, akik megpróbálták megváltoztatni a világot. De Leonardo kudarcot vallott, és vele elbukott a nagy terv is. A Sixtus-kápolna mennyezetfreskóján Michelangelo megfestette a küldetés történetét, a feladatot és a bukást is, de ötszáz éve csak nézzük, és nem látjuk meg a valóságot.
Most kinyílhat a Kapu, felismerhetjük végre önmagunkat mi, a régi küldetés jelenkori örökösei, és ezzel megteremthetjük az Új Világot.
Jó olvasást!
|
Kedves Reni!
A BEMUTATKOZÁS fejezetben ott az email-címem és a telefonszámom is
Üdv Nóra
|
Kedves Nóri!
Adnál egy email címet,hogy tudjak írni neked levelet, mert azt nem itt szeretném feltenni!
Köszönöm!
|
Kedves Ilona! Jó olvasást!
Üdv Nóra
|
Drága Nóri!
Tegnap délután tovább kutattam, hogy kibogózzam a rejtélyt,
de nem értem az elejére. Ma reggel újra nekiálltam és kiderült,
hogy hónapokkal ez előtt föltettél egy képet a "kápolnáról", amit
én megcsodáltam napokon kersztűl, de nem fedeztem fel a "folytatását"
És itt van a kutya elásva! Most innen kezdem szorgalmasan az olvasást,
mert a szivem szakad meg, ha elmismásolom. Hálásan köszönöm,
hogy emlékeztettél a figyelmetlenségemre és felébresztettél a medve-
álmomból. Ha végeztem az olvasással, jelentkezem!
Szeretettel Ilona
|
Bali Nóra: A MICHELANGELO-TITOK
blogregény- részlet
http://michelangelotitok.blogspot.hu/
"De az emberek már félúton el szoktak akadni az önmegismerésben. Vagy beleragadnak a régi fájdalmakba, vagy elvesznek a lehetőségek jövőbeli illúziójában. Önmaguk teljességét nem merik meglátni itt, a jelenben. Mert a teljességben erő van. Az emberek pedig az erejüktől sokkal jobban félnek, mint a gyengeségüktől.
Mert az erőhöz felelősség is tartozik. Ha erős valaki, akkor nem okolhat mást a fájdalmáért, kudarcáért, csalódásaiért."
|
Kedves Ilona!
Ez csak egy kis részlet abból a jó sok szövegből, amit A MICHELANGELO-TITOKban leírtam
És igen, ezt mind én "találtam ki", valahogy kijött belőlem, és aztán egész érdekes dolgok kerekedtek ki a mondatokból. Ez itt már a végkifejlete a regénynek, a megvilágosodás-rész. De előtte még sok mindenről szó van, Leonardóról, Michelangelóról és a középkori, nagy reneszánsz küldetésről, ami sajnos nem sikerült. És ennek a története ott van a Sixtus-kápolna mennyezetén, a freskókon, csak az emberek nem veszik észre.
De én most leírtam, hogy mások is megláthassák.
Nóra
|
[756-737] [736-717] [716-697] [696-677] [676-657] [656-637] [636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [276-257] [256-237] [236-217] [216-197] [196-177] [176-157] [156-137] [136-117] [116-97] [96-77] [76-57] [56-37] [36-17] [16-1]
|